StoryAuthorLovesTalkiesCredits


Selamat Datang


Your welcome notes come here :)


)




✈✈BERSYUKUR✈✈
Monday 28 November 2011 | 0 comments
salam...

emm..."bersyukur"...itu adalah perkataan yang dapat aku ungkapkan hari ini...bertemu dengan seorang guru yang pada aku extraordinary..dan selesa bila aku belajar dengannya...aku rasa pengalaman beliau membantu beliau mengajar dengan baik...dan hari ini 1st time aku belajar dengan dia...emmm...sngt2 best...


beliau adalah seorang guru fizik..haha...cara beliau mengajar sangat tenang dan satu persatu...hehe..dan apa yang aku belajar hari ini sangat banyak dan bermanfaat.ilmu yang sebelum ini aku tidak tahu..alhamdulillah aku boleh menguasainya kelak..amin..dia mengajar ak bahawa fizik adalah satu subjek yang sangat berkait dengan kehidupan bukan sekadar formula dan nombor2...tidak! kita kena fikir dan visualkan apa yang apa yang ada kertas fizik itu kepada situasi sebenar....so lepas ni,x bleh baca n jawab je...kna bijak atasi n menyelesaikan dan memahami konsepnya..insyaAllah boleh..dan fizik bukannya matematik n addmath!


2 slot fizik hari ini sangat b2st..dan bio juga dengan cg rohaya yang sememangnya aku kagumi sejak aku menjejakkan kaki aku ke pusat tuisyen itu dari bulan 6...X sabar untuk hari esok..

dan smasa jalan2 kat blog td..kebanyakkannya cakap pasal korea..dan crita city hunter..haha..sape lgi klu bukan sya izz n the gang..haha...saje je nak mention..! sbb x thu apa lagi nak merapu...salam..

Labels:


« Past Memories | Future Memories »