StoryAuthorLovesTalkiesCredits


Selamat Datang


Your welcome notes come here :)


)




▞ Heart String▚
Sunday 27 November 2011 | 0 comments
Salam..

lupa nak kongsi..selain drama 1litre of tears..ak jgak ambil pluang tengok crita heartstring..emm...critanya best..klu x best ak x kan tngok nye lah...haha...sangat melucukan!! haha...lepas habis exam final exam..apa lagi hampir sbulan x gelak sorang2...tngok crita ni boleh tahan gelak laaa..haha..

sejujurnya pada pendapat aku..org korea ni cukup kreatif dalam buat drama...walaupun kadang 2 x masuk akal..sekurang-kurangnya menjadi..dan sesuai untuk ditonton..haha...tetapi ad jgak babak yang (.......)..bahaya! haha..just skip je lah..haha..emm...tapi itu semua hanya keduniaann sahaja...jangan sampai fanatik sangat2 ! x bagus! just tengok shj x pe ak rsa...just made it "hobby"...

btw, jalan2 crita korea ini banyak jugak laa membuka minda aku...haha.. setiap kali ak tengok crita ini...sudah pasti aku akan ingat jalan cerita dan ap yang berlaku dalam crita tuh..dan ia membantu aku untuk membuat karangan dengan baik..ia mengajar aku supaya berfikir luar dari kotak pemikiran..cehhhh..haha...realitinya nihh!!!!

dan aku berasa x sia2 untuk menonton drama2 korea..ataupun drama2 lain..yang menarik perhatian ak...haha,,tapi ianya bergantung pada individu lah...mungkin ad org kata x bermanfaat dan x berfaedah...emm..entah! no comment!! up to u!

dan tahun 2011..ak dah tengok 3 drama korea...dan semuanya lepas xm..haha..awl tahun ...ak tngok citer secret garden ...pertengahan tahun..drama aksi ...city hunter...dan last kali drama romantic comedy..heart string...haha..ketiga-tiganya best dan mempunyai jalan cerita yang tersendiri....

ni dia cover2 drama...check it outt!!!:


  Assalamualaikum..

Labels:


« Past Memories | Future Memories »