StoryAuthorLovesTalkiesCredits


Selamat Datang


Your welcome notes come here :)


)




✺Maal Hijrah,1433✺
Saturday 26 November 2011 | 0 comments

Hidup ceria ibarat siang,
Secantik langit,seindah kurnia,
Awal muharram disambut riang,
Pembakar semangat Islam sedunia,

Hari ini bermulalah tahun baru mengikut Islam..1433 hijriah...pantasnya masa tidak terungkap oleh diri ini kerana kita tidak boleh lari dari kenyataan ataupun nama yang lebih saintifiknya REALITI..haha..diam tidak diam 2011 bakal melabuhkan tirai...aisssyy...dan secara rasminya aku juga bakal menjdai pelajar SPM tahun depan...begitu juga dengan rakan2 yang lain..kami semua tidak akan menidakkan ataupun menafikan REALITI ini..

huhhhhh...(hembusan nafas untuk melegakan hati)...sudah pasti apa yang bermain di fikiran ak skrang..ialah macam mana nak hadapi? mampukah ak? adakah mustahil? jauh berbeza semasa menjadi pelajar PMR tahun lepas..jauh perbezaannya..kami membawa satu tanggungjawab yang lebih besar untuk diri, keluarga dan sekolah kami...11 subjek menjadi pertaruhan..tidak boleh takut dengan angka 11..hanya sekadar nombor dan angka..insyaAllah...kami boleh...

pada aku, aku TIDAK akan pernah berputus asa dengan apa aku lakukan..dan TIDAK akan pernah menyesal untuk memilih sesuatu..aku percaya setiap yang berlaku ada hikmah di sebaliknya..kegagalan yang ak dapat ataupun hadapi akan aku jadikan sebagai ubat dan penawar kepada kejayaan akan datang..lets be positive! 

emmm...ak sudah putuskan untuk bercuti hanya seminggu...dari minggu yang ada untuk kita orang bercuti...mungkin minggu2 yang seterusnya ak tidak akan bazirkan dengan bnda2 yang x patut ak buat...insyaAllah...istiqamah sangat penting!

dan tentang result akhir tahun..emm..there's improvement on the result..haha..i still got 7A..same with the mid year exam...the rest is B..and i will gained A for the next exam..haha...insyaAllah..amin..

dan azam untuk tahun baru ni...: (SECRET) ...haha,,

so,just that ... salam...

Labels:


« Past Memories | Future Memories »