StoryAuthorLovesTalkiesCredits


Selamat Datang


Your welcome notes come here :)


)




Maha Melihat"
Thursday 1 December 2011 | 0 comments
Assalamualaikum...salam hari jumaat..hari yang cerah lagi indah...

minta maaf ya sebab dua hari x update blog ni..x sempat..ad shj bnda yang hndak dibuat..
hari itu ad seorang bdak nma sya izz tnya lagu ap yang dia dgr kat blog ni...emm tjuk dia ialan maha melihat nyayian opick featuring amanda..haha..pertama kali dgr lagu ni..trus download...

ak slalu terfikir tentang masa depan..bila fikir masa depan teringat spm tahun depan..takut sebenarnya..bukannya x yakin tapi...entah x terkata dan terkeluar oleh mulut..dan bercakap mengenai masa depan pula...teringat akan cita-cita aku..apa cita-cita aku? apa hala tuju ak? patutkah aku cakap "ak x thu" bila orang bertanya apa yang anda kan jadi 10 tahun akan datang?...

bila ditanya oleh cg fizik hari tu, mulut ak lantas berkata..bila tiba giliran aku utk cakap cita-cita aku..mulut seperti bergerak sendiri "doktor!"..wah..cam kompem..insyaAllah...tapi memang aku menyimpan hasrat untuk bergelar doktor kelak..insyaAllah..

yang aku tahu laluannya memang agak sukar..aku harus bersiap sedia untuk menempuh benteng masa depan aku! spm!emmm..yakin boleh..! minta dengan Allah supaya bagi kita kekuatan kemampuan keyakinan keimanan agar memudahkan kita mencapai apa yang kita mahu..barulah seimbang akhirat dan keduniaan..tetapi keakhiratan perlu lebih banyak berbanding keduniaan bukan? tetapi kedua-duanya harus aku kejar..kerana ianya soal masa depan..walaupun sementara cuma ...aku mahu berbakti kepada orang lain!

insyaAllah..doakan ye...










Labels:


« Past Memories | Future Memories »